Zásady vrátenia peňazí
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zakoupené zboží lze bez udání důvodu vrátit v zákonné 14 denní lhůtě počítané od data převzetí.
Před nákupem se doporučujeme podívat na tabulku velikost, která je u každého produktu, aby se předešlo vrácení zboží kvůli špatně zvolené velikosti, případně kontaktujte na email info@solehub.cz nebo na WhatsApp.
Zboží lze vrátit pouze v původním stavu, bez známek jakéhokoliv nošení. Tenisky proto zkoušej na čistém povrchu, aby nedošlo např. k ušpinění podrážky.
Zboží nám vrať včetně všech jeho součástí jako např. boxu, náhradních tkaniček či různých doplňků.
Zboží v originální krabici nám prosím odešli v kartonové krabici, ideálně s výplní, ať při přepravě k nám nedojde k poškození jak originální krabice, tak zboží samotného.
V případě výměny velikosti za jinou nás kontakuj na email info@solehub.cz nebo WhatsApp.
Peníze za vrácené zboží vyplácíme na účet nejpozději do 14 dnů od obdržení a zkontrolování vráceného zboží.
Česká Republika, Slovensko, Maďarsko
Vrácení zboží je při použití Zásilkovny/Packeta ZDARMA.
Pro vrácení zboží se přihlaš do zákaznického účtu a zahaj vrácení zboží. Pokud to bude ve stanoveném termínu 14 dnů, tak Ti vrácení do dvou pracovních dnů schválíme a na email zašleme formulář s návodem k vrácení zboží, který přiložíš k teniskám. Pokud by se vyskytl nějaký problém, tak jsme dostupní na emailové adrese info@solehub.cz.
Zbytek EU
V případě vrácení zákazník hradí poštovné k nám do Českého skladu sám. Bohužel nejsme schopni zajistit a proplatit dopravu zpět.
Při vrácení zboží se přihlaš do zákaznického účtu a zahaj vrácení zboží. Pokud to bude ve stanoveném termínu 14 dnů, tak Ti vrácení do dvou pracovních dnů schválíme a na email zašleme formulář s návodem k vrácení zboží, který přiložíš k teniskám. Pokud by se vyskytl nějaký problém, tak jsme dostupní na emailové adrese info@solehub.cz.
REKLAMACE
Při reklamaci, prosíme, o kontakt na naši emailovou adresu info@solehub.cz, kde ji s Tebou rádi vyřešíme. Doporučujeme si pročíst také naše zásady Údržba a péče o obuv a obchodní podmínky, kde zjistíš, jestli se na Tvůj problém reklamace vztahuje.
Reklamace se nevztahuje na zboží, které bylo poškozené špatným zacházením nebo bylo nadměrně užíváno.
- doporučujeme přečíst zde